www.ahead-in.com Trimite codul Kent 2015

Cumpara pachete Kent participante la campania DESIGNED TO BE AHEAD, introdu codurile de sub capacele pachetelor promotionale pe wwww.ahead-in.com si poti castiga zilnic:
* un iPhone 6 16 gb Silver
Premii garantate fara tragere la sorti:
- 5 coduri – o bricheta
- 10 coduri: o bricheta cu incarcare USB
- 15 coduri: o scrumiera
Campania se desfasoara in perioada 17 noiembrie 2014 – 11 ianuarie 2015.
Castogatorii vor fi afisati pe site ul campaniei si vor fi contactati pentru validarea premiului
Participa la concurs

281 comentarii:

  1. TE ASTEPTAM SA INTRODUCI CODURILE KENT <>http://aheadkent.weebly.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. TE ASTEPTAM SA INTRODUCI CODURILE KENT <> aheadkent.weebly.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. http://iphone6kentahead.blogspot.ro/

    Aici castigati Instant Iphone 6 !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Codurile promotionale se introduc aici - > http://www.promotiekent.weebly.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Asta este al treilea, sau al patrulea concurs Kent la care particip, atat eu cat si sotia, si sa dea dracu... daca am castigat vre-o data Iphone...
    In rest am o punga de: Brichete, Tabachere, Scrumiere, si alte nimicuri.
    Dar Iphone...

    RăspundețiȘtergere
  9. 24DN45C2Z , P77CCCE48, DNC4B5DTP.

    RăspundețiȘtergere
  10. Yeee....
    S-au epuizat brichetele...
    Atat alea anti-vant pe gaz.
    Dar si alea pe USB...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am ramas cu 10 coduri introduse...
      Degeaba...
      Acuma trebuie sa mai bag inca 10...
      Pana nu se epuizeaza si scrumierele...

      Ștergere
  11. Inca 3 CODURII...
    si imi rezerv si Scrumiera.
    Pacat ca nu mai am banii...
    O sa ma uit pe jos, dupa pachete goale, sa le iau coduriile.
    Am ajuns mai rau decat gunoierii.
    Dar macar.. mai am inca 2 cartuse de tigari, cumparate doar din nevoia de codurii.

    RăspundețiȘtergere
  12. Gata.
    Am luat si scrumiera.
    Acum am set complet.
    Bricheta pe gaz, anti-vant.
    Bricheta electrica cu incarcare Usb.
    Scrumiera.
    Iar de la concursurile trecute am:
    La ultimu concurs, care nu stiu cum s-a numit...
    2 brichete antivant..
    Iar la Experience Tomorrow...
    Am set intreg...
    Colectie fac.
    Nici nu le-am folosit vre-o data.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca nu-ti mai trb codurile mi le trm mie te rog sa imi iau si eu scrumiera.....

      Ștergere
    2. Cu cea mai mare placere, numai ca eu am ramas cu un cartus de tigari desigilat, doar pentru codurii, deci pana dupa revelion nu o sa am nevoie sa imi mai cumpar tigari.
      Iar ultimele 3 codurii, abia le-am gasit pe jos, la pachete aruncate pe jos...
      Sincer, ti-as da codurii, dar nu am de unde.

      Ștergere