Facebook a fost creat la cererea CIA

Zvonul a fost lansat de publicatia Business Insider si face referire la faptul ca unul dintre investitorii in site-ul de socializare Facebook ar avea legatura cu CIA. Mai mult, articolul noteaza si faptul ca Mark Zuckerberg ar fi agent CIA.
Potrivit Business Insider, CIA ar fi creat Facebook pentru a putea supraveghea si a avea acces la miliarde de informatii cu caracter personal.
Despre Facebook, cea mai populara retea sociala din lume, s-au scris mii de articole si s-a facut chiar un film, insa cei care vor sa afle totul despre retea o pot face citind cartea “The Facebook Effect” a lui David Kirkpatrick.
Ce-aţi zice dacă aţi afla că e o afacere CIA – Pentagon? Prima capitalizare importantă a Facebook-ului a venit din partea lui Peter Thiel, fost preşedinte al companiei Paypal.
Cea de a doua capitalizare în afacerea Facebook – de 12,7 milioane de dolari – a venit din partea firmei Accel Partners. Directorul său, James Breyer, a fost preşedintele lui National Venture Capital Association şi a făcut parte din Consiliul Director al lui In-Q-Tel, o companie mixtă creată chiar de către CIA în 1999, având ca obiect principal de activitate “exploatarea datelor”. Breyer a mai făcut parte şi din Consiliul de administraţie al firmei BBN Technologies, una din companiile responsabile pentru dezvoltarea Internetului.
În conducerea Facebook s-a alăturat Dr. Anita Jones, care a fost şi ea, de asemenea, în bordul de conducere al In-Q-Tel, dar care, a fost printre altele, directorul Departamentului de Cercetare şi Tehnologie din cadrul Pentagonului (Ministerul Apărării al SUA). Ea a mai ocupat şi funcţia de consilier al Secretarului Apărării şi coordonator al Agenţiei pentru Proiecte Avansate în Apărare (Defence Advanced Research Projects Agency – DARPA), care e responsabilă de dezvoltarea tehnologiilor înalte.
E interesant faptul că DARPA deţinea în subordine Biroul pentru Conştientizarea Informaţilor (Information Awareness Office sau IAO), a cărei misiune este: “strângerea de informaţii despre toate persoanele, într-o locaţie centralizată, pentru uzul guvernului SUA, incluzând activitatea pe Internet, cumpărăturile cu cărţi de credit, cumpărăturile de bilete de avion, închirierile de maşini, istoricul medical, permisele de conducere, facturile de utilităţi şi alte informaţii disponibile”.Alunecarea spre suprimarea libertăţilor civile a dus la anchetarea activităţii IAO de către Congresul american, iar în urma acestei investigaţii, IAO şi-a pierdut finanţarea publică.
Şi mai interesant e să privim puţin sigla IAO: un glob pământesc aflat sub controlul “piramidei cu ochi”, celebru simbol Illuminati, ceea ce că spune de la sine că IAO urmăreşte să îndeplinească scopurile oculte ale organizaţiei Illuminati.
Acum, există adepţi ai teoriei conspiraţiei care consideră că Facebook-ul este noua mască a Biroului pentru Conştientizarea Informaţilor (IAO). Părţi din tehnologia IAO ce include analiza reţelelor umane şi construirea modelelor de comportament fac parte acum din tehnologia Facebook-ului, ce permite crearea unei baze de date despre oameni absolut impresionante. Utilizatorul obişnuit de Facebook nu va avea acces la toate datele din Facebook, dar cei care conduc reţeaua de socializare cu siguranţă că da.
Interesant e faptul că în politica de confidenţialitate Facebook apare scris următoarele:“Facebook poate colecta informaţii despre dvs. din alte surse, ca ziare, bloguri, servicii de mesagerie instant şi alţi utilizatori al serviciului de Facebook, în scopul de a-ţi oferi mai multe informaţii şi o experienţă mult mai personalizată. Folosind Facebook-ul, consimţiţi ca datele dvs. personale să fie transferate şi procesate în SUA”.
Chiar a stat CIA-ul şi Pentagon-ul în spatele Facebook-ului, finanţând acest imens succes on-line?
Cu scopul de a crea cea mai mare bază de date despre oameni de pe planetă? Cu scopul de a ne controla şi manipula? Nimic n-ar fi exclus…
Mark Zuckerberg Născut, 14 mai 1984 Zuckerberg provine dintr-o familie de evrei si este nepotul lui Rockefeller. La ora actuală puţini ştiu că, dincolo de aparenţe, această reţea de socializare este în realitate o metodă perfidă de supraveghere şi colectare de date în care a fost integrată de curând până şi recunoaşterea facială digitală.
Fiecare om apreciază viteza și eficiența pe care o oferă internetul atunci când dorește să obțină informațiile de care are nevoie. Putem acum să citim presa, să aflăm prognoza meteo, să ne achităm facturile, să facem cumpărăturile, să „vizităm” cele mai îndepărtate colțuri ale lumii și, bineînțeles, să comunicăm cu prietenii noștri care se află la distanță, doar stând confortabil în fața monitorului. Dacă acum câțiva ani trebuia să așteptăm uneori chiar și o săptămână pentru a primi o scrisoare de la un prieten din străinătate, acum putem comunica în timp real cu el, indiferent dacă distanța care ne separă este de ordinul miilor de kilometri.
Totul doar din câteva „click-uri” de mouse. Epoca scrisorilor a murit! Trăiască internetul – am putea spune. Însă, așa cum ne-am convins poate și cu alte ocazii, plusul de confort își are prețul său. Am devenit prea ocupați cu navigarea pe internet pentru a mai putea vedea ce se află în jurul nostru, pentru a mai trăi în lumea reală. Interacțiunea fizică a fost înlocuită treptat cu cea virtuală. Acum putem să ne întâlnim on-line cu prietenii noștri, ba chiar să ne facem „prieteni” noi, pe care este posibil să nu-i întâlnim însă niciodată. Este ieftin, confortabil și „cool”, mai ales după apariția rețelelor de socializare.
Ce este o rețea de socializare? Conform definiției generale oficiale, ea este definită ca o structură socială formată din indivizi sau organizații, numite „noduri”, care sunt conectate prin una sau mai multe tipuri specifice de interese, cum ar fi prietenie, înrudire, interese comune, tranzacții financiare, cunoaștere, prestigiu, relații de natură sexuală sau relații între cei care împărtășesc anumite credințe comune. Neoficial, ea este un mijloc de a clasifica, a grupa și a supraveghea ființele umane, una din multele rotițe angrenate în mecanismul diabolic construit cu viclenie de secta satanică a Francmasoneriei mondiale, pentru a controla în întregime populația acestei lumi. Cel care a „pompat” masiv în contul rețelei (500.000 de dolari), contribuind substanțial la dezvoltarea acesteia a fost cofondatorul și fostul director al Paypal, Peter Thiel, cunoscut membru al grupului conservator radical VanguardPAC și totodată membru consultant al unei firme numite Singularity Institute for Artificial Intelligence. De pe pagina web a acesteia, aflăm că „Singularitatea” este creația tehnologică a unei inteligențe supraumane.
În octombie 2004, Anita Jones se alătură lui Breyer în consiliul de conducere al BBN Technologies. Este interesantă însă experiența lui Jones înainte de BBN. Ea a făcut parte din consiliul de conducere al In-Q-Tel și a fost directorul Departamentului de Cercetare și Inginerie din cadrul Ministerului Apărării al Statelor Unite. A fost totodată unul dintre consilierii Secretarului Apărării și a monitorizat activitatea Defence Advanced Research Projects Agency, DARPA (Agenția de Cercetare a Proiectelor Avansate din cadrul Apărării), organism care se ocupă cu dezvoltarea tehnologiilor avansate. Însă lucrurile nu se opresc aici. În spatele DARPA se află Information Awareness Office, IAO (Biroul de Prelucrare a Informațiilor). Scopul declarat al IAO este „colectarea și centralizarea a cât mai multe informații posibile despre toate persoanele, pentru a fi studiate cu atenție de către guvernul Statelor Unite ale Americii, cum ar fi (deși nelimitând-se la) activitatea pe internet, lista cu cumpărăturile realizate on-line, bilete de avion, închirieri de autovehicule, înregistrări medicale, pregătire educațională, carnete de conducere, facturi de întreținere, taxe și orice altă informație disponibilă.”
Cea mai recentă rundă de fonduri a fost asigurată de compania Greylock Venture Capital (27,5 milioane de dolari), al cărei membru-senior este Howard Cox, un alt fost președinte al National Venture Capital Association (NVCA), ce se află de asemenea în consiliul de administrație al In-Q-Tel, alături de Breyer.
Lucrurile par să capete contur, nu-i așa? Mai adăugăm că CIA are o pagină de Facebook prin care racolează studenți pentru ceea ce se numește National Clandestine Service (Serviciul Național Clandestin), care la ora actuală numără câteva mii de membri. De altfel, se știe că Agenția vizitează campusurile pentru a găsi recruți promițători printre studenții de colegiu. Cu Facebook acest lucru devine foarte ușor, recrutarea devenind o simplă formalitate. Ar fi simplist să credem însă că acesta este singurul motiv. Randi Zuckerberg, director de marketing la Facebook și sora fondatorului companiei, susține răspicat că „oamenii trebuie opriți să acționeze  în mediul on-line fără să aibă numele real afișat”. Astfel, Facebook este unul dintre puținele site-uri care le cer membri lor săi să-și folosească numele și adresele de email reale la înregistrare. „Mulți oameni cred că numele reale vor rezolva problema hărțuirii pe internet, dar nu o vor rezolva. În plus, această politică ar putea pune în pericol libertatea de exprimare și dialogul pe anumite teme importante.”, crede Matthew Ingram, de la portalul de știri GigaOM.
Există oare vreo limită în ceea ce privește subiectele de discuție pe Facebook? Putem discuta fără rezerve orice, sub pretextul libertății de exprimare? Se pare că nu. Este foarte posibil ca în curând opozanții regimului fascist promovat de secta satanică a Francmasoneriei mondiale să fie înregistrați ca atare: Rezerva Federală a statului New York, cea mai mare dintre băncile regionale care compun Rezerva Federală a SUA (FED), a lansat o ofertă pentru realizarea unui program software care să monitorizeze ce se discută despre instituție în rețelele de socializare, precum Facebook și Twitter.„Ceea ce vor să facă este să strângă informații despre toți cei care au opinii negative privind Rezerva Federală.Facebook știe ce faceți pe internet și după ce ieșiți din rețea, întrucât cookie-urile ce urmăresc activitățile on-line ale utilizatorilor rețelei rămân active și continuă să culeagă informații (un cookie – în limba română, „prăjitură” – este un fișier trimis de fiecare site accesat. Acesta se activează doar în momentul accesării site-ului respectiv, având drept scop înlesnirea navigării pe site, și devin inactive, în mod normal, la ieșirea de pe site-ul respectiv
Una dintre strategiile „forte” ale Facebook, pe care acesta o folosește pentru tot mai mulți simpatizanți, este sexul. Pe pagina de intrare există o imagine ce sugerează, chipurile, conexiunea care există între utilizatorii rețelei. Deslușim câteva figuri stilizate, asemenea pionilor din jocul de șah, ce sunt legate unele de celelalte prin  linii punctate. Dacă vom uni aceste  figuri  între ele, respectând o anumită ordine, vom obține cuvântul „sex” (vezi figura de mai jos), care, deși nu este lizibil, este perceput cu ușurință de subconștientul utilizatorului care accesează pagina respectivă.
Mai mult, un studiu realizat de organizația americană National Religious Broadcasters (NRB) precizează că Facebook promovează homosexualitatea și afișează programe speciale de autoconștientizare a homosexualității. Zuckerberg a făcut un parteneriat cu activiștii homosexuali pentru blocarea afișării de materiale cu conținut „antihomosexual”. De asemenea, autorii studiului menționează că Facebook restricționează inclusiv mesajele anti-avort. Așadar, acesta este modul și locul în care unele ființe umane naive aleg să-și povestească viața, să-și împărtășească gândurile cele mai intime, speranțele și aspirațiile cele mai profunde, locul în care se refugiază de agitația societății contemporane, sperând, în forul lor interior, că încă mai dețin controlul. Un control fragil, care se poate destrăma dintr-un moment într-altul. Studiile au arătat că rețelele de socializare, precum Twitter și Facebook au o influență negativă asupra utilizatorilor. În timp, acestea reduc abilitatea ființelor umane de a empatiza cu alți oameni și de a conștientiza consecințele pe care acțiunile personale le au în lumea reală. Concluzia îi aparține baronesei Susan Greenfield, o reputată cercetătoare britanică în domeniul fiziologiei creierului, care a participat recent la un seminar intitulat„Inovațiile media, rețelele sociale și conștiința omului”, desfășurat recent, scrie RIA-Novosti. Potrivit specialistei, care predă la Facultatea de Farmacologie din cadrul Colegiului „Herriot-Watt” din Edinburgh, membrii unei rețele de socializare ajung să nu mai distingă binele de rău în tot ceea ce fac.„Practic, fiecare acțiune virtuală pe care o realizează un utilizator al rețelelor de socializare poate fi corectată. De aceea omul încetează să conștientizeze consecințele acțiunilor sale în lumea reală. Ca urmare, el nu are capacitatea de a interpreta corect informațiile pe care le primește din exterior.”, a explicat Greenfield.
Petrecându-și foarte mult timp în mediul virtual, „internauții” ajung să nu mai interacționeze cu ceilalți semeni ai lor în viața de zi cu zi. Lumea virtuală oferă un nivel ridicat de emoție și plăcere (superficială și inferioară), însă oamenii nu învață să stabilească legături autentice în lumea reală și își pierd deprinderile sociale, susține specialista. În urma cercetărilor pe care le-a făcut, Susan Greenfield a ajuns la concluzia că persoanele mai active pe rețelele de socializare sunt cu atât mai singuratice în viața de zi cu zi. În cadrul aceluiași eveniment, baroneasa a ținut să precizeze că, în ultimii treizeci de ani, oamenii de știință au remarcat o scădere a capacității de a empatiza a oamenilor. În ultimii zece ani, ritmul scăderii empatiei s-a accelerat semnificativ, aspect pe care Greenfield  îl corelează cu dezvoltarea rețelelor de socializare pe internet.
Potrivit expertului britanic, cei mai vulnerabili membri ai erei socializării virtuale sunt copiii. Pentru a preîntâmpina situația în care aceștia ajung să manifeste sindromul deficitului de atenție și al hiperactivității, este necesar să li se prezinte lumea reală din perspectiva unor aspecte benefice. Creierul uman se adaptează permanent mediului înconjurător. În consecință, dacă un copil folosește calculatorul în exces, mai ales navigând pe rețelele de socializare, creierul lui se va adapta acestei lumi artificiale în care trăiește, susține baroneasa Susan Greenfield.
Ea precizează în continuare că prieteniile pe internet, la fel ca și jocurile pe calculator, ar putea dăuna creierului, putând duce la „un nivel scăzut de concentrare, o nevoie de satisfacție imediată, și poate afecta aptitudinile nonverbale, cum ar fi menținerea contactului vizual în timpul unei conversații”.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu