BBC Worldwide a lansat, marţi, noul său post de televiziune BBC Earth
în România, fiind accesibil publicului român prin intermediul
platformelor RCS/RDS DIGI, Telekom şi Digital Cable Systems (DCS),
potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
Ambiţiosul plan de lansare al brandurilor globale BBC Worldwide vine ca
urmare a recentului debut BBC Earth şi al brandului de divertisment
factual BBC Brit în Polonia - care va transmite, de asemenea, şi în
ţările nordice - şi BBC First, un program de televiziune tip dramă
lansat în Australia în luna august a anului trecut.
BBC Earth difuzează conţinut premium non-fiction, de la serialele
uimitoare de istorie a naturii pentru care reţeaua BBC este recunoscută
la nivel mondial până la documentare explozive, pline de adrenalină,
care oferă perspective noi şi surprinzătoare asupra planetei. Titlurile
de lansare includ "Life Below Zero", "Life Story", "Human Universe" şi
"Operation Wild".
"Ştim că telespectatorii din Europa Centrală şi de Est iubesc programele
noastre de divertisment factual premium. Odată cu lansarea BBC Earth
suntem deosebit de încântaţi că putem aduce peisaje, poveşti şi
personaje uimitoare din lumea naturii direct pe ecranele publicului din
România", a declarat Paul Dempsey, preşedinte Pieţe Globale, BBC
Worldwide.
Începând cu luna aprilie, BBC Knowledge devine BBC Earth, beneficiind de
o investiţie sporită în conţinut nou şi difuzat în premieră. Lansările
viitoare ale noului brand global vor fi comunicate la momentul potrivit.
BBC Earth este un brand factual global care îşi propune să inspire
publicul din Marea Britanie şi din întreaga lume cu peisaje, poveşti şi
personaje incredibile din lumea naturii. Din punct de vedere comercial
şi internaţional, brandul este gestionat de BBC Worldwide, divizia
comercială a BBC.
Încă de la lansare, brandul s-a dezvoltat prin mai multe platforme de
televiziune, evenimente live, social media, atracţii turistice, lansări
şi proiecţii în cinematografe şi online pe BBC.com. Din 2015, brandul
BBC Earth va lansa la nivel internaţional o serie de programe noi,
menite să-i ofere publicului conţinut factual premium.
BBC Worldwide este principala divizie comercială a British Broadcasting
Corporation (BBC). Viziunea sa este de a creşte brandurile, publicurile,
încasările şi reputaţia BBC în lume. Acest lucru este atins prin
investiţiile în continut şi prin comercializarea şi difuzarea acestuia
de către BBC la nivel global, în acord cu standardele şi valorile BBC.
De asemenea, business-ul promovează la nivel global creativitatea
britanică.
Între 2013-2014, BBC Worldwide a generat profituri de 157,4 milioane de
lire sterline, vânzări de 1.042,3 milioane şi a returnat 173,8 milioane
de lire sterline către BBC.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu