Mircea Badea ar inchide Antena 3 daca ar fi Dan Voiculescu

După ce Tribunalul Bucureşti a anunţat, joi, sentinţa în cazul privatizării Institutului de Cercetări Alimentare (ICA), în urma căreia Dan Voiculescu, patronul Antena Group a fost condamnat la cinci ani cu executare, Mircea Badea a avut o primă reacţie pe Facebook.
Convins că sentinţa este una politică, iar procesul a fost comandat de către adversarii politici ai lui Dan Voiculescu, Badea propune o soluţie pentru liniştea patronului său.

"Eu, dacă aş fi Dan Voiculescu, aş închide Antena3. I-am şi spus-o de vreo trei ori în ultimul an. N-ar mai avea nicio problemă", a scris Mircea Badea.

Mai mult, în semn de susţinere a şefului său, Badea a schimbat fotografia paginii sale cu aceea în care apare alături de Dan Voiculescu, Mihai Gâdea şi Adrian Ursu, toţi patru purtând ochelari de soare cu o singură lentilă.

Preşedintele fondator al PC, Dan Voiculescu a sugerat că lentila lipsă a ochelarilor săi de soare, cu care a venit şi la DNA, a avut rolul de a transmite un mesaj.

"Eu am foarte multă încredere în inteligenţa românului. Dacă am nişte rezerve că am rămas în urmă cu sănătatea, cu civilizaţia, cu educaţia, la inteligenţă, care e nativă, nu am rămas în urmă. Cred că au înţeles measajul meu", a explicat în urmă cu două luni Dan Voiculescu.

Magistraţii Tribunalului Bucureşti l-au condamnat, astăzi, pe Dan Voiculescu, fondatorul PC, la cinci ani de închisoare cu executare, în dosarul privatizării frauduloase a Institutului de Cercetari Alimentare (ICA).

Decizia nu este definitivă şi poate fi atacată în apel. Potrivit procurorilor, prejudiciul produs în urma acestei privatizări se ridică la peste 60 de milioane de euro.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu