Tatal lui Serban Huidu e in faliment

Inaintea divortului au nervii intinsi la maximum si, desi sunt nevoiti sa imparta inca acelasi acoperis, se poarta ca doi straini.

Motivul real al scandalului a fost dezvaluit, pentru ziarul Ring, chiar de tatal carcotasului, Florin Huidu: cea de-a doua sotie, Mirela Bianca, a luat o teapa uriasa care i-a ruinat definitiv.

In loc sa-si plateasca ratele la banca si sa-i mai returneze lui Serban Huidu din imprumut, tatal carcotasului a fost convins de sotie sa-si riste ultimii bani intr-o afacere cu vile care s-a dovedit o megaescrocherie.

Din cauza acestei tepe s-au ales cu noi datorii, au pierdut o masina si un teren. Banca urmeaza sa le vanda si casa, iar pana vor ramane in strada, isi fac zile fripte unul altuia.
Convinsi sa dea banii contra unui teren
Cu amaraciune, Florin Huidu a dezvaluit mecanismul "afacerii": "Mirela a fost foarte suparata pe mine pentru ca a facut niste greseli fata de niste nenorociti cu niste vile, a pierdut foarte multi bani si m-a pacalit unul cu 100.000 de euro. Am garantat pentru nenorocitul care a imprumutat de la un prieten de-al meu 50.000 de euro. Mi-a cerut si mie 50.000 de euro si mi-a garantat cu un teren pe care l-a trecut pe numele fiului meu cel mare (Alex – n.r.). I-am spus ca n-am nevoie de teren, dar a zis ca o sa-l vanda si vom imparti banii. Cand l-am intrebat pe respectivul cand imi inapoiaza banii, mi-a spus «Care bani?! Nu i-am dat terenul lui fii-tu?». Si am ramas cu 100.000 de euro paguba, dintre care 50.000 imprumutati, iar pentru aia am platit 45.000 de euro dobanda si am mai pierdut un Audi si terenul ala".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu