Pe parcursul anului 2015, hashtagul #PepsiChallenge va deveni simbolul
celei mai noi campanii Pepsi, o miscare globala ambitioasa care provoaca
toti consumatorii sa experimenteze viata intr-un mod diferit. Aceasta
este cea mai mare si complexa campanie realizata vreodata de Pepsi,
implicand vedete internationale, cele mai noi tehnologii, designeri,
sportivi, interpreti si alti parteneri prestigiosi, pentru a incuraja
consumatorii din intreaga lumea sa sfideze conventiile si sa transforme
fiecare moment intr-o experienta "Live for Now".
#PepsiChallenge va incuraja comunitatile online de pretutindeni sa
accepte provocarile Pepsi, lansate pe site-ul www.PepsiChallenge.com si
pe retelele de socializare ale Pepsi din intreaga lume. Acestea vor fi
asociate cu patru domenii principale: tehnologie, muzica, design si
sport.
De fiecare datâ când cineva folosește hashtagul #PepsiChallenge pe
Instagram, Youtube sau Facebook începând cu 1 martie și până la
sfârșitul anului, Pepsi va dona 1 dolar (până la un prag de maximum 1
milion de dolari) unei donații Liter of Light care se ocupă de
comunitățile fără electricitate.
unde introducem codul ??
RăspundețiȘtergere