MICHELIN CrossClimate
este o anvelopă cu adevărat inovatoare întrucât se poate adapta unor
condiții meteo variate. Cu alte cuvinte, este singura anvelopă care
combină avantajele anvelopelor de vară cu cele ale anvelopelor de iarnă.
- Frânează pe distanțe scurte pe suprafețe uscate.
- Se încadrează în clasa A de performanță la frânarea pe suprafeţe umede.
- Este omologată pentru utilizare în
timpul iernii, lucru confirmat de marcajul 3PMSF (3 vârfuri
muntoase/fulg de nea) de pe flanc, care indică posibilitatea utilizării
în timpul iernii, inclusiv în țările în care echiparea cu anvelope de
iarnă este obligatorie în timpul anotimpului rece.
Noua anvelopă MICHELIN CrossClimate
adaugă acestei performanțe, și celelalte caracteristici de marcă ale
anvelopelor MICHELIN: longevitate, economie de carburant și confort.
Această anvelopă va fi disponibilă în plus față de catalogul Michelin
deja existent, care include game de anvelope de vară şi de iarnă.
Anvelopele de iarnă rămân importante în anumite piețe și în anumite
condiţii.
Culisele creării anvelopei MICHELIN CrossClimate în 6 cifre
7 – Numărul țărilor în care anvelopa a fost testată: Germania, Canada, Finlanda, Franța, Polonia, Spania și Suedia.
36 – Numărul de luni
necesar pentru crearea anvelopei, de la o simplă coală albă de hârtie la
comunicatul de presă privind lansarea anvelopei, din 2 martie 2015. Au
fost necesari 3 ani pentru dezvoltare când, în mod normal, sunt necesari
4 ani și 8 luni. Timpul de dezvoltare a noii anvelope MICHELIN
CrossClimate a fost de 1,5 mai rapid decât în cazul celorlalte anvelope
pentru turisme.
70 – Intervalul de
temperatură, exprimat în grade Celsius, în care au fost efectuate
testele. Testele au fost realizate la temperaturi cuprinse între -30°C
și + 40°C.
150 – Numărul
inginerilor și al specialiștilor implicați în proiectarea, testarea,
industrializarea și construcţia anvelopei MICHELIN CrossClimate.
Peste 1000 – Numărul testelor de laborator efectuate pe materiale, banda de rulare și carcasă.
5.000.000 – Numărul
kilometrilor parcurși în timpul testelor dinamice, de uzură și de
rezistenţă. Acesta reprezintă echivalentul ocolului Pământului de 125 de
ori, pe la Ecuator.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu